Rivera

Webbhallen

Permalink1
Hej tjolahopp slopp knopp ;)
Min älskade kampar just nu utanför webbhallen på sveavägen! Riktigt näjs - inte :P då ja gmåste ta hand om hunden men men jag lovade honom och jag är glad för hans skull! jag funderar typ allvarligt själv på att kampa, det är hela 6 platseer kvar på xbox 360 kön, så varför inte?! men 11 dagar är lite för mycket för min smak så jag antar att ajg drar dit isåfall om ca 7-8 dagar:p Men det är bara om platsen är kvar!

Men nu måste jag verkligen sussa! En bild på älsklingen när han sover på soffan i webbhallen (dom sover ganska dåligt då dom faktiskt sover ute på gatan och det är betydligt varmare inne i butiken!)

image273

Följ även bloggen! Klicka här!

Later

Rivera
#1 - - Hanna:

Hej hej! Såg att du var en fd "Strömsholmare" du också, iaf så är det jag som har Sharon nu, tsm med min syster håller jag på att skola om henne till hopphäst. Går riktigt bra faktiskt, hon hoppar fint och ska kanske få debutera senare i år. Hon verkar trivas och må bra iaf o det är det viktigaste :) Vore superskoj och få se om du hade lite fler bilder på henne. Ha det bra! //Hanna

Till top